Skördefest... Ett komplicerat ämne.

Hej kära bloggläsare!

För vissa kan skördefest vara ett glädjende ämne. Men för andra så kan det ibland vara jobbigt.
När man bor på Öland så blir det oftast jobbigt... Tycker jag...

Orsaker:
Det blir mycket bilar, mycket folk, mycket trafikolyckor, trångt, mycket köer. Ja, lite jobbigare kan man säga.

Och vem råkar ut för detta mest. Jo, jag tror nog att det är Öläningarna själva.
Men jag säger inte att jag inte gillar när det är mycket folk och stress, jag älskar nämligen storstäder. Jag säger bara att vardagen för oss som bor här blir lite svårare. Men det är ju också kul att gå på marknad och så.
Det jag vill få fram är.

Tänk gärna lite mer på oss som bor här när du kommer hit! :D

Kramar från Nora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0