En kväll med Peter Jöback

Hejsan kära bloggläsare! :)

Igårkväll var jag, min syrra och mamma på en kväll med Peter Jöback, alltså en Peter Jöback konsert. Det blev som en födelsedagspresent till min syster som nu har fyllt 18 år.

Peter J spelade i kalmarsalen och han och hans band spelade, sjöng och pratade i 2-3 timmar. Konserten var jättebra! Jag tror nog att det är den bästa konserten som jag har sett. Peter sjöng som en ängel och han var rolig att lyssna på när han skojade med publiken. Han sjöng alla hans kända låtar och covers. När konserten var slut så ville alla klappa in bandet och Peter igen. Vi stod och klappade en ganska lång stund när de tillslut kom upp på scenen igen. Då sa Peter:
- Står ni kvar här än? Vill ni höra lite mer? Varsågod och sitt.
 När alla hade satt sig ner igen så sa han:
- Vad duktiga ni var på att klappa.
Haha! Det var lite kul.
Peter körde två låtar till. Sedan blev det skivsignering. Jag fick en autograf. :D

Konserten var verkligen jättebra! Av min lilla recension så tycker jag att den får en klar 10 av 10! Såklart!
Här kommer lite bilder från konserten!:










Lite suddig kanske...

Det var allt för idag! Tack för att ni läste! Och tack till Peter Jöback! :)
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0