Skor skor skor...

Vinterskor.

Hej kära bloggläsare!

Jag hatar Hansa city.
Varför? Jo, för att de som byggde det inte tänkte ett skit på miljön.
Varuhusen ligger långt ifrån varandra. Man måste ta bilen för att komma till andra sidan cityt. Måste, man kanske inte måste det. Är man inte funktionshindrad så är det säkert inga problem. Men i mitt fall så är det svårt.

Det som är bra med Hansa city är väll att det finns bra affärer där. Många skoaffärer och ikea samt Media markt och city gross.
Det är väll ganska bra.
Jag har nämligen vart på modehuset och handlat skor idag. Det är jobbigt att prova skor för mig. Eftersom jag har speciella fötter. Mina fötter går nästan bara in i 10% av 100%. Därför är det jobbigt. Nu tog det mig ungefär 3 timmar att hitta ett bra par skor. Men till slut gick det. Efter en stunds flängande och farande. Phu!

Ha det bra i höstrusket!

Kram, Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0