Skola, skola, skola, lov?

Hej kära bloggläsare!

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge men jag har helt enkelt inte haft lust.
Vad har hänt...?

Jo, just det. Jag har läst ut den boken som jag fick av Maria Wetterstrand, "Den Nya Gröna Vågen", heter den. Den var jättebra och intressant! Jag fick mycket inspiration av den. Jag visste faktiskt inte att det hade gjorts så mycket för miljön i världen redan. Det finns en lång väg kvar också.

Nu är det höstlov. Äntligen. Men mitt höstlov går nästan bara ut på att plugga. Jag måste skriva en text i svenska om gener och den tredje världen. Och så måste jag göra klart ett svenska projekt, måste skriva 9 st dikter...
Så ja... Skola på lovet är inte så jättekul men, men...

Och den filmen vi skulle ha sett på bio var det fullbokat på. Och den filmen vissas ju bara en dag. Dumma kalmar biostad!

Hoppas att det blir ett Dr. House maraton i allafall!

Ha det så bra!
Och kom ihåg:
Dagarna på dagarna på lovet, de är dagarna du minns.

Kram, Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0